گروه شهرسازی دانشگاه پیام نور مشهد
گروه شهرسازی دانشگاه پیام نور مشهد

گروه شهرسازی دانشگاه پیام نور مشهد

www.pmur.ir

مجموعه مقالاتی در زمینه برند شهری، بردسازی، اقتصاد شهری، سرمایه گذاری، گردشگری و ...

  • ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی براساس تئوری مبتنی بر داده ها
  • ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند  مبتنی بر نظر مصرف کننده - شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران
  • ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی؛ شهر کرمانشاه
  • بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان پایدارشهری به منظور رقابت در عرصه ی جهانی نمونه موردی مشهد
  • بررسی سطح سرمایه مکانی در فرم شهر بر پایه تئوری چیدمان فضایی نمونه موردی شهر مشهد
  • بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راست ای برندسا زی  موثر شهری
  • بررسی و سنجش ویژگیهای گردشگری کلانشهرهای استانبول و اصفهان
  • بررسی وضعیت گردشگری در شهر شیراز در راستای توسعه پایدار با استفاده از تکنیک سوات
  • برند ملی در صنعت گردشگری
  • برندسازی الزام مدیریت شهری
  • تحلیلی بر انگیزه گردشگران و تأثیر عامل جنسیت و درآمد بر آن مطالعه موردی گردشگران نوروزی شهرستان محلات
  • طراحی مدل بومی برند سازی برای کلان پروژه های چند منظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
  • نارسایی اقتصادی حاشیه نشینان شهری و بحران شهری-نمونه موردی شهر ایلام
  • نقش بازاریابی شهری در جذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهر

ماخذ تصویر

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد