خانه
عناوین مطالب
تماس با من
گروه شهرسازی دانشگاه پیام نور مشهد
www.pmur.ir
گروه شهرسازی دانشگاه پیام نور مشهد
www.pmur.ir
گروه شهرسازی
مدیر و اساتید گروه
پایان نامه (پروژه نهایی)
انجمن علمی
پرتال جامع دانشگاه پیام نور مشهد
پژوهش و فناوری
کتابخانه
اطلاع رسانی (همایش، کارگاه و ...)
دریافت کتاب و درسنامه
چارت و برنامه های درسی
نمونه سوالات امتحانی
نرم افزارهای کاربردی در شهرسازی
نمونه کار دانشجویان
Powered by Blogsky
مجموعه مقالاتی در زمینه برند شهری، بردسازی، اقتصاد شهری، سرمایه گذاری، گردشگری و ...
مجموعه مقالاتی در زمینه برند شهری، برندسازی، اقتصاد شهری، سرمایه گذاری، گردشگری و ...
ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی براساس تئوری مبتنی بر داده ها
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده - شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران
ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی؛ شهر کرمانشاه
بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان پایدارشهری به منظور رقابت در عرصه ی جهانی نمونه موردی مشهد
بررسی سطح سرمایه مکانی در فرم شهر بر پایه تئوری چیدمان فضایی نمونه موردی شهر مشهد
بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راست ای برندسا زی موثر شهری
بررسی و سنجش ویژگیهای گردشگری کلانشهرهای استانبول و اصفهان
بررسی وضعیت گردشگری در شهر شیراز در راستای توسعه پایدار با استفاده از تکنیک سوات
برند ملی در صنعت گردشگری
برندسازی الزام مدیریت شهری
تحلیلی بر انگیزه گردشگران و تأثیر عامل جنسیت و درآمد بر آن مطالعه موردی گردشگران نوروزی شهرستان محلات
طراحی مدل بومی برند سازی برای کلان پروژه های چند منظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
نارسایی اقتصادی حاشیه نشینان شهری و بحران شهری-نمونه موردی شهر ایلام
نقش بازاریابی شهری در جذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهر
ماخذ تصویر
دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 17:43
1
لایک
نظرات
0
+ ارسال نظر
نام
ایمیل
آدرس وبسایت
مشخصات مرا به خاطر بسپار
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد
ارسال نظر